Yapay zeka desteği ve Metaverse el çantaları

Fast Company dergisi moda devi Prada’nın teknoloji müdürü Christiano Agostini ile lüks markanın geleceğe nasıl hazırlandığını konuştu

Fast Company dergisi moda devi Prada’nın teknoloji müdürü Christiano Agostini ile lüks markanın geleceğe nasıl hazırlandığını konuştu

Yapay zeka desteği ve Metaverse el çantaları

Christiano Agostini 2021 yılında Prada’ya baş inovasyon sorumlusu olarak katıldığında, şirketin teknolojik sistemlerini tamamen elden geçirmekle görevlendirildi. Agostini ve ekibi, markanın web sitesini ve ödeme sistemlerini iyileştirmek gibi bazı acil adımları içeren, ancak aynı zamanda üretken yapay zekadan metaverse kadar her şey dahil olmak üzere geleceğin teknolojilerini araştıran bir plan hazırladı.

İşte Agostini’nin lüks modada teknolojinin geleceği ve Prada’nın oyun planı hakkında söyledikleri:

● Mağazaya girdiğinizde, satış asistanı bir mobil cihaz sizi karşılayacak. Daha önce alışveriş yapıp yapmadığınızı ve zevklerinizi bilirler, böylece aradığınızı bulmanıza yardımcı olabilirler. Ardından, beğendiğiniz bir şey bulduğunuzda, kredi kartınızı veya iPhone’unuzu cihazlarına dokunduruyorsunuz ve işiniz bitiyor. Bunun inanılmaz derecede hızlı ve tamamen sorunsuz bir deneyim olması gerekiyor.
*Müşteriler bize geldiğinde, bence iyi hazırlanmış bir üründen daha fazlasını satın alıyorlar. Bence bu deneyimi geliştirmek için teknolojiyi kullanma fırsatımız var. Örneğin, hem mağazada hem de çevrimiçi ortamda deneyimi müşteriye göre daha iyi özelleştirmek için verileri kullanabiliriz, böylece onlara doğru ürünü doğru zamanda sunabiliriz.

Tüketici tabanımız çok genç

● Prada’ya katıldığımda, tüketici tabanımızın daha yaşlı olduğunu varsaymıştım çünkü lüks ürünlerle ilgili hayal ettiğiniz şey budur. Ancak bu kesinlikle doğru değildi. Tüketici tabanımız hayal ettiğimden çok daha genç. Yani daha genç tüketicilere doğru sürekli bir hareket görüyoruz ve bu da onların teknolojiyle nasıl etkileşim kurduklarını düşünmemiz gerektiği anlamına geliyor.
● Her zaman en yeni teknolojiyi anlamak için kendimizi zorluyoruz. İnceledikten sonra her zaman peşinden gitmiyoruz ama her zaman keşfetmeye değer. Büyük Metaverse anı yaşandığında, bunun bir parçası olup olamayacağımızı anlamaya çalıştık. Roblox ve Fortnight alanları için görünümler oluşturmayı denedik. Daha sonra NFT’lere baktık ve aylık koleksiyonlarımızla bağlantılı NFT’ler yayınladık. Şimdi ise yapay zeka aşamasındayız. Geleneksel ticaretten daha diyalogsal bir etkileşime geçip geçemeyeceğimizi anlamaya çalışıyoruz. Müşteri bir soru sorabilir ve ardından ChatGPT ile etkileşime girdiğinizde olduğu gibi yapay zeka tarafından oluşturulan bir ürün listesi alabilir mi? Tüm bunlar Prada’nın teknoloji vizyonunu oluşturuyor.

Önceki

Art Dubai: Dijitali Evcilleştirmek

Related Posts
Devamını Oku

Dijital Sanat Evreni Epson’la Genişliyor

Epson lazer projeksiyon teknolojisi, görsel sanatlar ve mekan enstalasyonları gibi çeşitli alanlarda etkileyici ve sürükleyici bir sanat deneyimi yaşatıyor.
Total
0
Share