Ünlü mücevher markası Tiffany & Co., #3167 numaralı CryptoPunk NFT’sinden özel gül, altın ve emaye özellikli koleksiyonluk küpeleri satışa çıkardı.
Tiffany & Co.’nun bu projesini, Forbes’in en son duyurduğu listeye göre dünyanın en zengin 3. kişisi Bernard Arnault’un oğlu Alexandre Arnault duyurdu. Arnault’un sosyal medyadan duyurduğu haberde ayrıca küpenin yapım aşamasından birkaç fotoğraf paylaştı.
Tiffany & Co.’ya katılmadan önce Alexandre, LVMH’nin lüks bagaj markası Rimowa’nın genç bir başkanıydı. Liderliği altındaki marka, LVMH’nin dijital stratejisini ilerletmede etkili oldu. Supreme, Virgil Abloh, Fendi ve diğerleri ile iş birlikleri vardı. Ayrıca Fransız süpermarket zinciri Carrefour’un da yönetim kurulu üyesi.
Bu yeni kampanyada Beyonce ve Jay-Z de yer alıyor. Beyonce, Audrey Hepburn’un Tiffany’ de Breakfast’in karakteri Holly Golightly’i canlandırıyor.
Şirket, markanın dijital stratejisini zorlamak amacıyla TiffCoin’i de piyasaya sürdü. Madeni para, esasen sınırlı sayıda 18 ayar altın olan fiziksel formlarda oluştu. En iyi TiffCoin sahipleri, özel ürün lansmanlarına, NFT sürümlerine ve yalnızca davetli etkinliklere erişim kazanacak. TiffCoin, şu anda bir kripto para birimi değil ancak terim Arnault’un Twitter’ında ve hatta bazı resmi duyurularda dolaşıyor.
TiffCoin’in bir gün dijitale geçip geçmediğini hep birlikte göreceğiz.