Starbucks, Dijital Bir Topluluk Oluşturmayı ve NFT Koleksiyonu Çıkarmayı Hedefliyor

Dünyanın en büyük kahve zincirlerinden Starbucks, dijital koleksiyon sahiplerine pek çok avantaj sunabilecek ve ayrıcalıklı deneyimlere erişim sağlayabilecek bir NFT koleksiyonu haberini duyurdu. Sadece koleksiyon değil, aynı zamanda Web3 üzerinde de çalışmalarını yoğunlaştırdı. Starbucks, bu noktada NFT aracılığıyla dijital bir topluluk oluşturmak istiyor.

Marka, 3 Nisan 2022’de 2. çeyrek mali sonuçlarını raporladı ve 2022 yılının mali planını açıkladı. Starbucks’ın CEO’su Howard Schultz ve başkan yardımcısı aynı zamanda pazarlamadan sorumlu başkan yardımcısı Brady Brewer ile birlikte, bu planın ikinci çeyreği hakkında sunduğu raporda, değişen teknolojilere ayak uydurmanın bir kazanım olduğundan bahsederek markanın NFT ve Web3 çalışmalarından bahsetti. Bu noktada önem verdikleri konulardan biri “çevresel olarak sürdürülebilir” bir Web3 platformu kurmak.

Bunun yanı sıra Starbucks, NFT projesinde kimlerin yer alacağından, nasıl bir proje olacağından ve içerik ayrıntılarından bahsetmedi. Konuyla ilgili olarak sadece bir blog gönderisi paylaştı. Burada marka şu noktanın altını çiziyor;

“Bu yıl kahve sanatına ve hikâye anlatımına dayalı ilk NFT koleksiyonumuz, üyeliğimiz ve topluluğumuzla başlamayı planlıyoruz.”

CEO Howard Schultz ise konuyla ilgili yaptığı açıklamada şöyle dedi;

“Ortak, müşteri ve mağaza deneyimlerimiz aracılığıyla ABD temelli işimizi geliştirmeye odaklanıyoruz. Rekor talep ve müşteri davranışlarındaki değişiklikler göz önüne alındığında, talebi daha iyi karşılayabilmemiz ve müşterilerimize bulundukları yerde hizmet verebilmemiz için öncelikle farklı servisler ve yenileme programlarını ekleyerek mağaza büyüme planlarımızı hızlandırıyoruz.”

Starbucks, 50 yıllık geçmişiyle zengin bir kahve çeşitliliğine ve kahve sanatı hakkında hikâye anlatma mirasına sahip olduğunu söylüyor. ABD’de 27 milyon aktif Rewards üyesi var. Kendi içerisinde bir ekosistem hazinesine sahip. Bu hazineyi dijital alana geçirmek marka için oldukça heyecan verici ve eğlenceli duruyor. Starbucks Dijital Topluluğu Web3 Platformu, hızlı ve ucuz olan doğru blok zincir teknolojileriyle desteklenen, ulaşılabilir, geniş çapta erişilebilir bir kombinasyona öncülük etme potansiyeline sahip olacak. Teknolojik altyapısı tutarlı blok zincirleriyle sağlandıktan sonra NFT koleksiyonlarını çıkarmaya başlayacak.

Kahveye, kahvenin tarihine ve sanatına dayalı ilk NFT koleksiyonu, üyeliği ve topluluğuyla ilgili girişimlere bu yılın ilerleyen zamanlarında başlamayı planlıyor. Bu koleksiyon, gelecekteki koleksiyonerler ve iş birlikleri oluşturmayı umduğu temel dijital topluluğunun omurgasını oluşturacak. Hepsi bir ekosistem sistemi halinde ilerleyecek.

Önceki

Pepsi x Carla Hall, Kampanya Lansmanı İçin Ücretsiz NFT'ler Verdi

Sonraki

İTÜ, Bitay İş Birliğiyle 250. Yılına Özel NFT Koleksiyonu Çıkarıyor

Related Posts
Devamını Oku

Dijital Sanat Evreni Epson’la Genişliyor

Epson lazer projeksiyon teknolojisi, görsel sanatlar ve mekan enstalasyonları gibi çeşitli alanlarda etkileyici ve sürükleyici bir sanat deneyimi yaşatıyor.
Total
0
Share