Starbucks da NFT Sektörüne Adım Attı

Starbucks’ın CEO’su Howard Schultz, geçtiğimiz günlerde bir açıklama yaptı. Katıldığı bir forumda 2022’nin sonlarına doğru Starbucks’un NFT sektörüne adım atacağını söyledi.

4 Nisan 2022’de, Starbucks CEO’su Howard Schultz, şirketin bu yıl NFT alanına girme planları olduğunu açıkladı. Açıklamalarına göre, kahve zinciri hem müşterilerin hem de çalışanların deneyimini iyileştirmeyi hedefleyecek.

Schultz, ekledi:

“Dijital bir NFT platformu ve iş yaratmaya çalışan şirketlere, markalara, ünlülere, etkileyicilere bakarsanız, Starbucks’ın ki kadar varlıkları geniş olanını bulamıyorum. Öyleyse, işte sır: Bu takvim yılının sonuna doğru, NFT işinde olacağız.”

Başka bir açıklamada Starbucks, şirketin NFT’lere girme planlarını doğrulayan açıklamalarda bulundu. Buna göre, “NFT’ler aracılığıyla dijital yenilik” ve diğer bazı girişimler, firmanın gündeminde. Bunların dışında şirketten farklı açıklamalar henüz gelmedi.

Starbucks’ın NFT duyurusu, NFT’nin benimsenmesinin endüstriler arasında ne kadar benimsendiği ve yaygınlaştığı anlamına geliyor. Pek çok bilinen, büyük markalar hızlıca NFT koleksiyonlarını piyasaya sürdü.

Önceki

Jay Chou’nun 4 Bored Ape NFT’si Çalındı

Sonraki

Hazırlanın, NFT'ler Yakında Televizyonlarımızda

Related Posts
Devamını Oku

Dijital Sanat Evreni Epson’la Genişliyor

Epson lazer projeksiyon teknolojisi, görsel sanatlar ve mekan enstalasyonları gibi çeşitli alanlarda etkileyici ve sürükleyici bir sanat deneyimi yaşatıyor.
Total
0
Share