Pazar gecesi Super Bowl herhangi bir kripto para birimi reklamı yayınlamayacağını açıklamışken DigiDaigaku NFT koleksiyonu, iddialı bir reklam için iyi bir para harcadı ve ikincil piyasada bir oldukça yüksek artışlarını gördü.
Web3 oyun şirketi Limit Break’in bir NFT projesi olan DigiDagaku, oyun sırasında Dragon Eggs koleksiyonundan bedava bir parça sunan reklam yayınladı. İzleyiciler, bir QR kodunu tarayarak reklamda tanıtıldığı gibi ücretsiz “dijital koleksiyon” aldı.
Tokenlerin basılması için herhangi bir maliyet olmasa da, ikincil pazardaki değerleri Pazar gecesi reklamlarının ardından yükseldi. NFT pazar yeri OpenSea’den alınan verilere göre, 10.000 adetlik koleksiyonun taban fiyatı 0,31 ETH veya 460 ABD dolarıdır. İşlem hacmi ise 1.133 ETH yani yaklaşık 1.7 milyon dolardır.
Kasım ayında Limit Break, koleksiyonlarındaki token sahiplerine açık olan DigiDagaku oyununun yerleşik oyuncularına yardımcı olmak için gıpta ile bakılan 30 saniyelik slotu 6,5 milyon dolara satın aldığını söyledi.